Junior jentene leverte en imponerende innsats under NM Teamgym 2024 i Arendal forrige helg.
Med flere nye hopp i konkurransen og et helt nytt frittstående som ble belønnet med strålende karakterer, viste de virkelig hva de er gode for. Laget endte på en solid 12. plass, et resultat vi er svært fornøyde med.
Fire av våre dyktige juniorer trer nå inn i rollen som seniorer, klare til å skrive et nytt kapittel i karrieren. De tar med seg verdifulle erfaringer og en sterk lagånd videre, mens resten av juniorlaget ser frem til å bygge videre på denne sesongen. Trenerteamet er stolte av innsatsen og gleder seg til å følge begge lagene i tiden som kommer!















